ΔΙΝΕΙ ΕΞΤΡΑ ΓΟΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΜΑΝΤΑΛΙΝΑ ΤΟ ΓΥΦΤΙΚΟ ΧΡΩΜΑ

Posted on: September 29th, 2015 by ldomazos ldomazos No Comments

Υπάρχουν κάποιες γυναίκες που η χαζουμάρα, τις χτυπάει κατακέφαλα και ενω είναι θεές, καταφεύγουν στους πλαστικούς για διάφορες επεμβάσεις. Να φουσκώσουν τα στήθη τους για παράδειγμα. Η φιλοσοφία του αποδυτηριάκια, μην αλλοιώνεις την φύση γιατί θα έρθει η ώρα που θα σε τιμωρήσει. Ποτέ δεν θα ξεχάσω κάτι που έτυχε να δώ στην πισίνα ξενοδοχείου. Κάποια κυρία στα 75 και βάλε με νεανικό στήθος. Οτι πιο απαίσιο, μου έτυχε να δώ. Ενα νεανικό στήθος σε κορμί 75χρονης. Κρίμα γιατί η κυρία είχε την γοητεία της, αλλοιωμένη φυσικά απο τον χρόνο και θα ήταν ωραίο το θέαμα για τον αποδυτηριάκια αν δεν άπλωνε χέρι ο πλαστικός και στο στήθος της. Το ξένο στήθος έκανε μπάμ απο μακρυά στο σώμα της. Ο Σορεντίνο λένε βρήκε την  ομορφιά στο πρόσωπο της Μανταλίνα Ντιάνα Γκενέα και την επέλεξε για τη νέα του ταινία Νιότη. Γεννημένη στη Ρουμανία, το 1987 η Μανταλίνα με το μόντελινγκ να  την τραβάει απο μικρή. Ηθελε και κάτι περισσότερο όμως και πήγε στην Ιταλία για να ασχοληθεί με την υποκριτική. Μια τέτοια γυναίκα θεά σαν την Μανταλίνα με αυτό το Ρουμανογύφτικο χρώμα που της πάει, λέει ο αποδυτηριάκιας οι Ιταλοί δεν την άφησαν να πάει χαμένη και την προώθησαν σε σειρές και ταινίες της Ιταλικής τηλεόρασης και σε βίντεο κλιπ του Ραμαζόττι. Αυτή η θεά όχι όμως σαν την Μόνικα Μπελούτσι όπως μας την παρουσιάζουν προς θεού, κρατάει τις ισσοροπίες ο αποδυτηριάκιας, επέτρεψε στον πλαστικό να βάλει χέρι στο στήθος της. Ασέλγησε ο επιστήμονας. Πάντα τη φύση οι επιστήμονες την αλλοιώνουν με τα μυαλά που κουβαλάνε. Αποδυτηριάκιας το λέει. Μπλέχτηκε σε σχέση με τον Ντι Κάπριο και μετά με τον Τζέραρντ  Μπάτλερ αλλά δεν έμεινε εκεί, μετά ήρθαν κι΄αλλοι. Αλλοίμονο σε έτσι θεόμουνο ποιός  θα έλεγε όχι, πρώτα φυσικά για να την προωθήσουν στις γνωριμίες και μετά για να την απολαύσουν στο κρεβάτι. Σε λίγες εβδομάδες θα την δούμε στην μεγάλη οθόνη να μπαίνει και να βγαίνει ολόγυμνη από μια πισίνα, με τους Χάρβει Καιτέλ και Μάικλ Κέιν να την κοιτούν μαγνητισμένοι. Ενδεικτικός ο διάλογος ανάμεσα στους δυο ηθοποιούς:

– Κέιν: Ποια είναι αυτή;
– Καιτέλ: ο Θεός